Rodalies
Afectacions a la línia R8 per obres a La Llagosta els dies 19 i 20 de juliol
El tram entre Cerdanyola Universitat i Martorell Central es cobrirà amb autobús durant la interrupció del servei ferroviari
Renfe ha anunciat una modificació del servei ferroviari que afectarà les línies R2 Nord, R2 Sud i R8 durant el cap de setmana del 19 i 20 de juliol, arran de les obres d’Adif entorn de l’estació multimodal de La Llagosta.
En el cas de la línia R8, el servei es veurà alterat en el tram Cerdanyola Universitat – Martorell Central, que es cobrirà amb servei alternatiu per carretera. El tram Martorell – Cerdanyola Universitat mantindrà el servei habitual en tren.
Aquest tall ferroviari s’iniciarà el dissabte 19 a les 22:50 h i s’allargarà fins al diumenge 20 a les 7:30 h, afectant especialment els darrers trens del dissabte i els primers del diumenge.
Per garantir la mobilitat, Renfe ha previst un dispositiu d’autobusos amb prop de 2.900 places, incloent parades a estacions com Mollet Sant Fost i Montcada i Reixac.
Pots consultar horaris i detalls concrets del servei alternatiu al web de Renfe o mitjançant les seves vies habituals d’informació.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris