La confluència de Sant Daniel i Santa Marcel·lina serà un dels eixos de «La Ciutat viu el Blues. Comerç i Blues al carrer» aquest dissabte. FOTO: Judit Josa

Comerç | Festival Internacional de Blues

Els comerços de Banús-Bonasort fan «Sort de barri»

Els establiments s'uneixen per convertir el carrer de Sant Daniel en un espai de trobada amb activitats, música i propostes gratuïtes durant tot el primer dissabte de blues

Banús-Bonasort vol demostrar aquest dissabte 3 d'octubre que és una «Sort de barri». Coincidint amb La Ciutat viu el Blues. Comerç i Blues al carrer, diversos comerços i serveis del barri s'han unit per crear una programació pròpia al carrer de Sant Daniel amb activitats gratuïtes des del matí fins al vespre. Després de mesos de preparació, els comerciants miren aquest dies el cel amb preocupació.

La iniciativa va més enllà de treure els productes davant dels establiments. Els impulsors volen donar visibilitat al comerç i els serveis de proximitat, però també convidar els veïns de Banús-Bonasort i de la resta de Cerdanyola a passejar pel barri, descobrir els negocis i conèixer les persones que hi treballen.

De l'ioga al Blues

Sant Daniel començarà a moure's a les 9 h amb una sessió de ioga de YogaOne Cerdanyola. A les 10 h serà el torn del taitxí i qigong de San Bao i, a les 11 h, Arrel Fisioteràpia i Osteopatia oferirà una xerrada-taller sobre la importància de l'activació de la musculatura profunda.

La cultura entrarà en joc a les 11.40 h amb «Què saps de Prince?», un concurs musical amb Montse Frisach organitzat per la Llibreria Nova Éfora.

Al migdia, música i gastronomia compartiran protagonisme: a les 12.30 h començarà un vermut acompanyat d'un concert de Blues, amb Sinestesia Vocal Estudio i ElTastet.cat.

Mascotes, música i bingo a la tarda

La programació es reprendrà a les 17 h amb una foto professional gratuïta amb la mascota, a càrrec de Xavi Olivé Fotografia i amb obsequi de Banach Animals. A la mateixa hora, Moda Íntima Bonasort oferirà assessorament sobre talles de sostenidor.

A les 17.30 h començarà un taller d'harmonització de veus de Sinestesia Vocal Estudio i a les 18.30 h, Oxhala-Pilates & Barre Estudio farà una classe de barre.

El final de festa arribarà a les 19 h amb un bingo comunitari, organitzat pels comerços de Sant Daniel i Bonasort.

Durant tot el dia, Clínica Sinapsis proposarà un taller d'emojis antiestrès i la Ruleta de la Sort Emocional. També es podrà descobrir un recull fotogràfic i escrit del barri Banús-Bonasort i de la família Maniquís, una proposta que incorpora la memòria del barri a la jornada.

Una jornada comercial a tota la ciutat

«Sort de barri» formarà part de La Ciutat viu el Blues. Comerç i Blues al carrer, que aquest dissabte, si el temps no ho espatlla, preveu reunir més de quaranta comerços i serveis i omplir diferents eixos de Cerdanyola d'activitats, promocions, jocs i música coincidint amb el primer cap de setmana del Festival Internacional Blues.

Cerdanyola treu el comerç al carrer al ritme del Blues

La jornada servirà també d'avantsala d'una nit marcada pel Festival. A partir de les 21 h, la programació continuarà al parc Xarau amb Gonzalo Portugal i Johnny Rawls, mentre diferents locals de Cerdanyola mantindran viu el Blues arreu de la ciutat.

 Consulta tota la programació del 35è Festival Internacional Blues de Cerdanyola

Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris