L'últim divendres de la Festa de Tardor. FOTO: Nora MO

Festa de Tardor

La Martinada i el pregó, protagonistes de l'inici de la Festa de Tardor

Arrenca el primer dia del cap de setmana estrella de la Festa de Sant Martí, que acaba dilluns

La Festa de Tardor de Cerdanyola ha quedat oficialment inaugurada amb un divendres de música i festa. A la tarda, el pregó va donar el tret de sortida a la festa i La Martinada va acabar de tancar un primer dia dedicat a la joventut cerdanyoelenca.

El pregó més infantil de Sant Martí

Els nois i noies que han pujat al balcó de l'Ajuntament aquest divendres a la tarda, en representació al Consell Escolar Infantil i Juvenil de Cerdanyola, han sigut els encarregats de fer el pregó. Així, es dóna el tret de sortida a quatre dies de festa, cultura, música, espectacles i molt més. 

Tal i com van comentar els representants de la Comissió de Sant Martí a l'acte de presentació de la programació de la festa, "enguany hem volgut que els protagonistes del pregó fossin els més petits i petites de la ciutat, que molts cops no tenen el lloc que els hi pertoca a les festes". D'aquesta manera, s'il·lustra el salt de qualitat que li han volgut donar a les activitats infantils a la Festa de tardor d'aquest any.

Més info: Les escoles de Cerdanyola donen la benvinguda de la Festa de Tardor

La Martinada, la nit més jove

La joventut cerdanyolenca ha envait l'envelat a partir de les 21h amb l'inici de la Martinada. Sardadefacto ha donat veu a tres grups recentment iniciats en el món de la música. El quartet de Cellar of Exile ha presentat el seu nou EP Cheesecake, un rap heavy que ha carregat les piles a tothom. Després, Lhara ha encantat amb la seva veu singular i el seu estil únic amb tocs d'electrònica. Per acabar, Enhki i Tisst, l'organitzador de l'esdeveniment, han sabut transmetre les seves lletres a tot el públic amb un rap-pop que ha estat la millor cirereta final. La Martinada ha tancat amb el Tapeo Sound System i les seves versions més exitoses i la mísica més actual amb el Dj Eros.

 

 

Continuen les activitats

Les activitats segueixen durant tot el cap de setmana, fins dilluns. Aqueste són les activitats de dissabte 11 de novembre:

Més info: Consulta tota la programació de la Festa de Sant Martí

 

DISSABTE 11

9-21h II CONCURS DE CURTS IMPROVISATS

Inscripcions a Cal Pintxo (10€)

Org: La Mandanga

 

9h MATINAL DE HARLEYS AMB JOKERS

Amb els grups SUEÑOS ROTOS i THE SPARKLES

Lloc: Envelat de la plaça de Sant Ramon

Org: Jokers i Comissió de Festes Sant Martí

 

10-14h i 16–20h EXPOSICIÓ DE MAQUETES DE TREN

Lloc: Centre Cívic Sant Ramon

Org: Federació Catalana d’Amics del Ferrocarril, Comissió de Festes Sant Martí

 

11-14:30h  i 16:30 a 20h CAMPAMENT MEDIEVAL

Lloc: Jardins de Ca n’Ortadó

Org: Col·lectiu de Recerques Arqueològiques de Cerdanyola, La Constància Factoria Cultural, Bambalina i Museu d’Història de Cerdanyola. Col·labora: AFOCER

 

11-23h MERCAT MEDIEVAL

Lloc: Carrers de Sant Ramon i Sant Martí

Org: Comissió de Festes Sant Martí i Cerdanyola Comerç i Serveis

 

11-14h i de 17-20h EXPOSICIÓ DE KUSAMONO

Lloc: Museu d’Art de Cerdanyola

Org: Associació Amics del Bonsai de Cerdanyola

 

16h ACTE INFANTIL: VERSUS DE LA COMPANYIA PASSABARRET

Lloc: Plaça de l’Abat Oliba

Org: Comissió de Festes Sant Martí

 

17-18:30h FESTIVAL DE LES ESCOLES DE DANSA

Amb ROGER’S, QÓREO I MULTIESPORT

Lloc: : Envelat de la plaça de Sant Ramon

Org: Comissió de Festes Sant Martí

 

18h TROBADA DE CORALS

Amb ESPAIART, VEU SENSE FRONTERES i COR ÍTACA

Lloc: Ateneu

Org: Comissió de Festes Sant Martí i Corals de Cerdanyola

 

18h VIGÍLIES CASTELLERES

Amb Castellers de Gavà, Castellers de Begues i Castellers de Cerdanyola

Lloc: plaça de Francesc Layret

Org: Castellers de Cerdanyola

 

19:30h MISSA DE SANT MARTÍ

Lloc: Església de Sant Martí

 

20:30h CORREFOC

Recorregut: pl. Sant Ramon, c. Sant Casimir, pl. Sant Medir, c. Santa Marcel·lina, pg. Cordelles, pl. Francesc Layret.

Org: Associació de Joves Diables de Cerdanyola

 

22h CONTRAPREGÓ

Lloc: Balcó de l’Ajuntament

Org: Associació de Joves Diables de Cerdanyola

 

22:30h NIT JOVE

                22:30 BIG MOUTHERS

                00:30 BANDA DE NEÓN

Lloc: Envelat de la plaça de Sant Ramon

Org: Comissió de Festes Sant Martí

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris