Mostra Internacional de Dansa. Foto Marc Mata

Mostra Internacional de Dansa Popular

Reviu la Mostra de Dansa Popular amb imatges

Les galeries de Marc Mata i Arnau Padilla capturen els millors moments de la 42a edició

Després de cinc dies plens de dansa, colors i cultura, la 42a Mostra Internacional de Dansa Popular ja forma part de la memòria col·lectiva de Cerdanyola. Però ara la pots reviure a través de les galeries fotogràfiques de Marc Mata i Arnau Padilla, que han capturat els moments més destacats de l’esdeveniment.

Des de la benvinguda de divendres a la plaça de l’Abat Oliba fins a la cloenda als barris, passant per l’acte central al pavelló de Can Xarau, les imatges permeten tornar a sentir la força de les danses tradicionals d’arreu del món.

Fotos: FOTOS | L’Esbart, dansa viva i arrelada

Fotos: FOTOS | Danses de la Mediterrània amb ritme turc

Fotos: FOTOS | Costa Rica porta ritme i tradició a la Mostra

Fotos: FOTOS | Les millors imatges de la recepció de la Mostra

Fotos: Una Mostra Internacional també molt local

Recorre en fotografies les actuacions de Costa Rica, Turquia, Equador, les colles locals i l'Esbart Dansaire Sant Marçal, que enguany va estrenar una jota pallaresa recuperada.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris