Teatralització durant el 16è Cap de Setmana Ibèric de Cerdanyola

CAP DE SETMANA IBÈRIC

Tast de vins, cerveses i visites teatralitzades al poblat iber de Cerdanyola

El 14 i 15 d'octubre el Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver oferirà tallers, tasts de beuratges ibèrics i teatre

 

 

L'aigua, la cervesa i el vi protagonitzaran el 17è Cap de Setmana ibèric de Cerdanyola del Vallès, que se celebrarà al Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver, el dissabte 14 i diumenge 15 d'octubre.

 

El programa s'emmarca dins la Festa Anual de la Cultura Ibèrica, coorganitzada pels jaciments arqueològics de la Ruta dels Ibers i el Museu d'Arqueologia de Catalunya.

 

Durant tot el cap de setmana hi haurà portes obertes al Poblat Ibèric de Ca n'Oliver (C/València, 19, Montflorit) i activitats lligades a l'exposció sobre l'"Indiana Jones: A la recerda dels tresors perduts". 

 

 

Imatge de la 16a edició | Ajuntament de Cerdanyola (JR. Urbano)

 

Tast de vins i visita teatralitzada

 

L'activitat començarà dissabte a les 12 h amb una visita temàtica a l'exposició permanent, acompanyada d'un tast de vins. A les 17.30h, hi haurà una visita teatralitzada amb en Bilos i la Betinin, els personatges ibers del poblat, que acabarà amb un tas de cerveses i begudes no alcohòliques per a menors de 18 anys. 

 

 

Tallers d'àmfores, segells i marques de terrisser

 

Durant el matí de diumenge 15 es faran tallers d'àmfores, de segells i maques de terriser. També es farà una demostració de beuratges d'herbes a càrrec del guia d'espais naturals, Esteve Padullés. 

 

A les 12.30 h es mostraran públicament les troballes descobertes a l'excavació durant el 2017 i es farà una visita guiada per l'interior del museu. 

 

Per acabar, a les 13.30 h, es connectarà per videoconferència amb els poblats ibèrica de Puig Castellar, de Santa Coloma de Gramenet i les Maleses, de Montcada i Reixac.

 

En Bilos i la Betinin, els personatges del Museu, donaran la benvinguda als assistents | Ajuntament de Cerdanyola (JR. Urbano)

 

Veure Comentaris