La coral es va fundar l'any 2004

MÚSICA

Un concert solidari i únic de la coral de l'escola Escaladei

Exalumnes, pares i mares actuaran a l'Ateneu en benefici del Rebost Solidari

 

 

La coral de l'escola Escaladei de Cerdanyola del Vallès oferirà el seu tradicional concert solidari, aquest any destinat a l'associació Rebost Solidari.

 

  

  

Ja fa 9 anys que la coral formada per pares, mares i exalumnes de l'escola celebren un concert benèfic obert a tota la ciutat. Aquesta edició, però, serà especial, ja que comptarà amb la participació de diferent exalumnes, a més de la coral de l'escola. 

 

 

  

  

Les actuacions seran sobretot del món de la música i la dansa com la de la ballarina Elisenda Estella, el pianista Dani Ortega, el saxofonista Josep Mas o el trompetista Martí Mas, etc. També es projectarà l'actuació del ballarí i exalumne Pau Aran i Mireia Ortega oferirà una petita anàlisi de com la música afecta al cervell.

 

La segona part del concert anirà dedicada a l'estimació amb cançons d'amor i desamor interpretades per la coral i el piano d'Arnau Ferrer. Tancarà la trobada la cançó "els eterns repetidors", interpretada per la coral i exalumnes de l'escola. Conxi Gil Inglada, mestra d'educació musical i directora de la Coral, declara "em fa molta il·lusió perquè celebro els meus 30 anys com a mestra de música de l'escola i col·laboraran molts exalumnes amb molt de talent".



L'espectacle serà diumenge 18 de juny a les 19 hores a l'Ateneu de Cerdanyola i les entrades ja estan disponibles a la Floristeria Casamitjana o a l'Ateneu, a preu de 5 euros.

 

Una altra edició del concert anual benèfic de l'escola | Cedida

 

Coral Escaladei


La coral de l'escola Escaladei es va fundar l'any 2004 i actualment està oberta a tothom. Organitza diferents actes al llarg de l'any com la Trobada de Corals durant la Festa Major de Sant Martí i el concert solidari que han celebrat cada any des del 2009. Altres associacions a les quals han destinat el 100% dels diners recaptats són ACAV, ADIA, FADAM, Fundació Laia Mendoza, El menjador solidari, ACFA, l'Associació pels Malalts de Parkinson o Proactiva Open Arms. També s'han mobilitzat pels terratrèmols a Hama (Equador) o Haití.

 

Veure Comentaris