Emprenedoria
Emprenedores del Corporate Women’s Club aprenen a crear vídeos amb el mòbil
Una vintena de dones participen a la formació ‘Fes-ho tu! Petits tips per fer grans clips’, a la Masia de Serraperera
Una idea, un mòbil i ganes de passar-ho bé. Amb aquesta premissa, l’associació de dones emprenedores Corporate Women’s Club va reunir dimecres 15 d’octubre una vintena de participants a la formació ‘Fes-ho tu! Petits tips per fer grans clips’.
Una formació per comunicar millor
L’entitat, fundada el març de 2024 arran d’un programa d’emprenedoria femenina de Cerdanyola Activa, ha enregistrat enguany un vídeo de presentació amb l’objectiu d’aconseguir finançament. El seu autor, el càmera Enric Calvo, va compartir a la Masia de Serraperera consells pràctics acumulats en més de quaranta anys de trajectòria a la televisió.
“El món de la comunicació s’ha democratitzat”, va valorar Calvo, tot fent un repàs pels canals i les eines tecnològiques que permeten emetre missatges professionals amb pocs recursos.
Diversitat de perfils professionals
La sessió va reunir emprenedores de Cerdanyola i de municipis de l'entorn com Sant Quirze o Montcada i Reixac, amb perfils professionals diversos: corredores d’assegurances, fisioterapeutes o traductores de llengua de signes, entre altres, que utilitzen els vídeos per difondre serveis i negocis.
En les sessions de Corporate Women's Club també s'estableixen xarxa de contactes entre dones emprenedores. Foto: Judit Josa
Una xarxa per compartir coneixement
L’associació té per objectiu acompanyar dones emprenedores en el desenvolupament de la seva vida professional i personal a través de trobades i formacions com la de la setmana passada.
Segons la presidenta del club, Maria Santiago, el propòsit és “generar comunitat i compartir coneixement”. Formen part de la junta Eva Sánchez, Núria Infiesta, Mònica Álvarez, Eli Magan, Estel Alsina i Fiona Lamb.
El Corporate Women’s Club organitza quatre activitats anuals, una per trimestre: tres formatives i una quarta en format de networking brunch.
Emprendre amb valors
Edició de vídeos enregistrats durant la formació de Corporate Women's Club, a Can Serraperera. Foto: Judit Josa.
En la presentació del vídeo, representants de l’entitat van destacar que “l’emprenedoria femenina és una oportunitat per posar al centre de l’economia l’ésser humà, defensar la dignitat i l’equitat”.
Després de la projecció del vídeo i d’un breu recorregut pels principis de la comunicació audiovisual, les participants van posar en pràctica els coneixements adquirits enregistrant, editant i presentant en grup el seu propi clip en poc més d’una hora.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris