Roser de Maig 2025
Una imatge dels bastoners de Cerdanyola guanya el 9è Concurs Fotogràfic Roser de Maig
L’obra de David Bascones Granado ha estat escollida entre 87 fotografies presentades per 18 participants al certamen organitzat per AFOCER
La fotografia “Bastoners” de David Bascones Granado ha estat la guanyadora del 9è Concurs Fotogràfic Roser de Maig, organitzat per l’Agrupació Foto-Cine Cerdanyola-Ripollet (AFOCER). La imatge s’ha imposat entre les 87 obres presentades per un total de 18 participants.
El jurat, format pels membres de la Junta Directiva d’AFOCER Francisco Archs, Miquel Pons i J. Manel Requena, amb M. Carmen Benítez com a secretària del concurs, es va reunir el dimecres 21 de maig per deliberar i emetre el veredicte.
La fotografia guanyadora, juntament amb una selecció d’obres finalistes, es podrà visitar pròximament a la galeria virtual del web d’AFOCER: www.afocer.cat.
Lliurament de premi
L’acte de lliurament del premi tindrà lloc el dissabte 1 de juny, a les 19 h, a la seu social d’AFOCER, situada a la segona planta de l’Ateneu de Cerdanyola.
Des d’AFOCER s’ha felicitat totes les persones participants i s’ha agraït la seva aportació a la difusió de la festa i la cultura local mitjançant la fotografia.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris