Nara Ellis prepara una festa per aquest divendres. Foto: Júlia Vives

Música

Nara Ellis celebra el seu nou àlbum a la Sala Acme

La cerdanyolenca presenta 'Més val que ho celebrem' i es prepara per voltar pel territori català

La cerdanyolenca Mar Robles, de nom artístic Nara Ellis, prepara un concert de presentació i celebració, tot alhora, del seu nou disc Més val que ho celebrem aquest divendres a la Sala Acme (21.30). "El concert serà l'espai per donar vida a les lletres del disc i celebrar la vida, la creació d'aquest àlbum i la feina feta amb totes les persones que s'han implicat al projecte i amb la gent de Cerdanyola", assegura l'artista. Entrades disponibles aquí

Més val que ho celebrem

L'àlbum debut de la cantant fusiona la brasilera bossa nova, l'electrònica i la guitarra espanyola en un viatge emocional que convida a celebrar la vida des de la consciència. El disc explora la dualitat entre dolor i alegria, amb set cançons produïdes per Jordi i Emili Bosch. Publicat per Música Global i enregistrat als estudis Rus Sonic, el treball té la col·laboració de la violinista Clàudia García-Albea.

Un concert molt festiu

"Tenia moltes ganes de començar com gira presentant el disc a casa, a Cerdanyola", explica Nara Ellis, formada a l’ESMUC i el Taller de Músics. L'artista va escollir la Sala Acme per la seva importància en el panorama musical del municipi. La gira la portarà a voltar per diferents punts del territori català des de Barcelona fins a Manlleu, passant per municipis com Sabadell o la Seu d'Urgell. 

El concert començarà amb l'actuació de Maria Antònia Roses, cantant i pianista mallorquina. "Jo vaig actuar en la presentació del seu disc, llavors hem fet un intercanvi i ella obrirà el meu concert", celebra la cerdanyolenca.

El concert d'Ellis comptarà amb la presència de bateria, baix, veu i guitarra, així com d'elements electrònics que es combinaran per donar lloc a un so únic, acompanyat d'un espectacle de llums que transformarà la vetllada en una autèntica festa. Durant el concert es podrà comprar marxandatge i CD de Més val que ho celebrem. A més, amb l'entrada al concert els assistents podran quedar-se a la sala fins a les 5 h de l'endemà en una celebració musical que s'allargarà fins a la matinada. 

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris