Imatge antiga de la barberia Hnos. Luna a Cerdanyola del Vallès

COMERÇ

50 anys de la barberia Hnos. Luna a Cerdanyola

La barberia acumula tres generacions de tradició "barbera" a la ciutat

La barberia Hnos. Luna atenent clients | Cedida

 

 

La barberia Hnos. Luna de Cerdanyola del Vallès ha arribat als 50 anys de tradició "barbera" a la ciutat. L'inici va ser el 1925, quan Cristóbal Luna va començar a exercir com a barber en el seu poble natal a Algodonales, Cadis. 

 

Ja el 1967 el seu fill gran, Antonio Luna, va continuar el negoci juntament amb el seu germà, Juan Luna, a Cerdanyola. La barberia Hnos. Luna, coneguda per molts com "La Barbe" s'ha convertit, des de llavors, en una empresa familiar que ha acollit a tres generacions al càrrec.

 

Els tercers en prendre el relleu van ser els fills de l'Antonio, en Sergio i en Cristóbal, l'any 2013. Des de llavors l'empresa ha volgut continuar i refermar els seus valors basats en "la humilitat, l'honestedat i el respecte presents a la casa". Un llarg camí que valoren molt positivament i per celebrar-ho, dissabte 16 de desembre convidaran a una copa de cava a tota la seva clientela.

 

La barberia en els seus inicis | Cedida

 

Les instal·lacions, 50 anys més tard | Cedida

 

La barberia Hnos. Luna en l'actualitat | Cedida

 

Veure Comentaris