DETENCIÓ
Detenen la propietària d'un bar a Ripollet on es consumien drogues
A l'interior del local, els agents van trobar embolcalls i una caixa amb cocaïna, haixix, speed, LSD i marihuana
Els Mossos d'Esquadra de la Comissaria de Ripollet van detenir, el 17 de novembre, la propietària d'un bar musical del municipi que no tenia llicència i on es consumien drogues. A l'interior del local, els agents van trobar embolcalls i una caixa amb cocaïna, haixix, speed, LSD i marihuana.
La detenció es va produïr en el marc d'un dispositiu coordinat entre els Mossos d'Esquadra de la Unitat de Seguretat Ciutadana Ripollet, Unitat Regional de Recursos Operatius (ARRO) i la Unitat Regional de Policia Administrativa en el qual tenien l'objectiu d'inspeccionar el local.
Un cop dins, van trobar 36 persones i diverses substàncies estupefaents. Els agents van detenir la propietària del local, una dona de 33 anys, de nacionalitat espanyola i veïna de Montcada i Reixac com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat col·lectiva, en la seva vessant de tràfic de drogues. A més, van denunciar a 17 persones per tinença de substàncies estupefaents
Durant la investigació, els agents van saber que en el local i per els volts s'hi produïen baralles, agressions amb ferits i s'hi consumia substàncies estupefaents. A banda, el local funcionava com un bar musical però no disposava de llicència municipal per dur a terme aqueta activitat. De fet, segons el cos policial, els propietaris deien que el local era un punt de trobada d'artistes i de persones interessades per l'art en general tot i que era un local obert al públic, que es lucrava de la venda de consumicions i on s'hi consumien drogues.
Quan els agents van accedir al local hi havia 36 persones dins i 17 d'elles tenien substàncies estupefaents, a més, hi havia diverses paperines buides llençades pel terra. Prop de la barra del bar els agents van localitzar un moneder de color negre amb 15 embolcalls plens d'una substància blanca i a sobre d'algunes taules hi havia també restes de pols blanca. En una altra taula del local es va localitzar una caixa que contenia uns 50 grams més de la substància blanca. Les substàncies localitzades dins de l'establiment eren cocaïna, haixix, speed, LSD i marihuana.
Arran de tots aquests indicis la propietària del local va ser detinguda per un delicte contra la seguretat col·lectiva en la seva vessant de tràfic de drogues. A banda, es van aixecar 17 actes per consum de substàncies a les persones usuàries del local, i una acta administrativa per la manca de la llicència adequada a l'activitat exercida. La dona va passar a disposició judicial el 19 de novembre i el Jutge de Guàrdia de Cerdanyola va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
