Torna una nova edició del Cerdanyola Market després de l'èxit de l'edició anterior
El 24 i 25 de maig omplirà la plaça de l’Abat Oliba
Després de l’èxit de la primera edició, el Cerdanyola Market torna. Serà aquest mes de maig i tal com ha informat l'Ajuntament, ho fa amb una proposta ampliada que tornarà a fer-se en dos dies i reunirà fins a 15 comerços i serveis locals a la plaça de l’Abat Oliba. L’objectiu de la iniciativa és donar visibilitat al comerç de proximitat i apropar-lo a la ciutadania en un entorn dinàmic i festiu.
Enguany serà el cap de setmana del 24 i 25 de maig. En el cas del dissabte 24 de maig serà el torn de les botigues de moda i complements de la ciutat, les quals mostraran i vendran els seus productes de temporada. En el cas del diumenge 25 de maig prendran el relleu els establiments de serveis, que oferiran una mostra de les seves activitats i productes.
La regidora de Promoció Econòmica, Cristina Padilla, destaca que “el que fem amb el Cerdanyola Market és posar en valor la qualitat del comerç i serveis locals. Volem apropar-los a la ciutadania i que tothom conegui que, al costat de casa, tenim un comerç de qualitat que cal cuidar i al qual hem de fer costat”.
Aquesta segona edició comptarà amb una ampliació del programa amb un segon dia dedicat als serveis. “L’any passat vam fer només un dia amb comerç de moda local perquè no teníem participants suficients. Aquest any, després de l’èxit, els serveis s’han animat i tindran el seu espai diumenge”, afegeix Padilla.
A més, aquest any Cerdanyola Comerç i Serveis, col·laborarà encarregant-se d’organitzar l’Atelier del Market. Això serà una passarel·la dinàmica en què les botigues de moda podran exposar els seus productes amb persones i infants reals.
L'horari del Cerdanyola Market serà d’11 a 14 h i de 17 a 20:30h tant dissabte com diumenge i comptarà amb una àmplia oferta per gaudir en família.
Programa d’activitats
Dissabte 24 de maig
- Animació musical amb el dj LolaBike i maquillatge artístic amb Calendula Maquillage tot el dia
- Atelier del Market (13-14 h i 18-19 h)
- Majestic Salon Estilistes: tractaments i pentinats (12 h, 17 h i 19 h)
Diumenge 25 de maig
- Animació musical amb el dj LolaBike i maquillatge artístic amb Calendula Maquillag tot el dia
- Majestic Salon Estilistes: tractaments i pentinats (12 h, 17 h i 19 h)
- Màgia amb Magic Pablo
- Cribatges visuals amb The Perfect Sense
- Jocs de detectius i sorteig d'una setmana de casal amb Meeting Point School
- Taller de dibuix i sorteig d'una panera d'elements promocionals amb Occident
- Prova d’instruments i diagnòstics amb Santos Guitars / L&B Acadèmia de Música
- Mini ritual facial amb AndySpace
El Cerdanyola Market està organitzat per l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès amb la col·laboració de Cerdanyola Comerç i Serveis.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris