'Tu ets l’ànima del meu comerç', la nova campanya de Cerdanyola Comerç i Serveis
Amb aquesta campanya vol reivindicar el comerç de proximitat
L'associació de comerciants de Cerdanyola, Cerdanyola Comerç i Serveis, ha posat en marxa una nova campanya sota el lema Tu ets l’ànima del meu comerç.
Amb aquesta iniciativa busca reforçar la presència i la imatge del comerç de proximitat a la ciutat, així com conscienciar la ciutadania sobre la importància de donar suport al teixit comercial local.
'Tu ets l’ànima del meu comerç', la nova campanya de Cerdanyola Comerç i Serveis
Bosses de cotó reutilitzables amb una il·lustració original
L’acció es concreta en el repartiment de bosses de cotó reutilitzables amb una il·lustració original i en la distribució de vinils reivindicatius que els establiments associats col·locaran als seus aparadors. Aquests elements transmeten missatges que posen en valor el paper dels comerços de proximitat com a motor econòmic i social de Cerdanyola.
Segons l’entitat, la campanya vol ser alhora un reconeixement a la confiança de la clientela i una manera de fer més visible la tasca dels negocis associats, que contribueixen a dinamitzar la vida de la ciutat.
Amb aquest nou pas, Cerdanyola Comerç i Serveis reafirma el seu compromís amb el sector i fa una crida a continuar apostant per les botigues i serveis de la ciutat.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris