Taller infantil de fotografia del 2022. FOTO: Joan Manuel Vera (Afocer)

Festa Major

AFOCER organitza un taller de fotografia infantil per la Festa Major de Ripollet

L'activitat permetrà els més petits capturar els millors moments de la festa major de la ciutat veïna

L'Agrupació Foto-Cine Cerdanyola-Ripollet (AFOCER) organitza un taller de fotografia en el marc de la Festa Major de Ripollet perquè els més petits també puguin gaudir d'aquesta doctrina artística i capturar els millors moments de la festa major de la ciutat veïna, que se celebrarà del 28 al 31 d'agost. 

Taller Infantil de fotografia

AFOCER organitza un taller infantil de fotografia adreçat a infants de 8 a 12 anys el dissabte 29 d'agost. L'activitat se celebrarà a les 9.30 h al Centre Cultural. El taller comptarà amb una primera part teòrica de 9.30 a 11 h i una sortida fotogràfica per la ciutat fins a les 13 h. Els interessats poden formalitzar la inscripció a través del correu electrònic  info@afocer.catLes places són limitades i cal portar una càmera digita.

Més info: PROGRAMA: Consulta totes les activitats de la Festa Major de Ripollet

Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris