Agenda | L’exposició ‘El niño que vendió el mundo’ arriba a Ripollet
La mostra fotogràfica de Dom Fernández, soci d'AFOCER, es podrà visitar durant tot el mes de juny a la Biblioteca Municipal
Després del seu pas per la Universitat Autònoma de Barcelona, l’exposició El niño que vendió el mundo, del fotògraf i soci d’AFOCER Dom Fernández, arribarà aquest juny a la Biblioteca Municipal de Ripollet (parc del riu Ripoll, just creuat el pont de l'autopista).
La mostra es podrà visitar de l’1 al 30 de juny i proposa una reflexió sobre la privacitat infantil en una època marcada per la sobreexposició constant a les xarxes socials i als espais digitals. El projecte s’acompanya d’un fotollibre on l’autor utilitza la infància com a al·legoria del creixement i la construcció de la identitat.
A través d’imatges carregades de simbolisme, el treball explora un univers on els somnis, les pors, les llums i les ombres s’entrellacen a través del joc. El projecte posa especial èmfasi en l’impacte que la pèrdua de privacitat pot tenir en el desenvolupament dels infants i busca obrir un debat social sobre els límits de compartir la identitat dels fills i filles en espais públics i digitals.
El niño que vendió el mundo acumula un llarg recorregut expositiu i ha passat per diferents espais de la UAB, a més d’haver estat objecte de xerrades i reconeixements vinculats al fotollibre i la fotografia contemporània.
Cartell de l'exposició de Dom Fernández . FOTO: AFOCER
Agenda
Exposició: El niño que vendió el mundo
Autor: Dom Fernández
Dates: de l’1 al 30 de juny
Lloc: Biblioteca Municipal de Ripollet (Ctra. de l’Estació, 40)
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris