El derbi entre el Ripollet i el Cerdanyola FC es jugarà finalment a Ripollet
El partit de pretemporada es disputarà aquest divendres 21 d’agost, a les 21 h, al Municipal de Ripollet
El CF Ripollet i el Cerdanyola FC disputaran aquest divendres 21 d’agost un partit de pretemporada que finalment es jugarà al Municipal de Ripollet. El duel començarà a les 21 h.
El CF Ripollet ha comunicat el canvi d’escenari a través de les seves xarxes socials aquesta setmana, poques hores abans de la disputa del partit.
El derbi servirà als dos conjunts vallesans per continuar la preparació de cara a l’inici de la nova temporada. El CF Ripollet-Cerdanyola FC començarà a les 21 h al Municipal de Ripollet.
Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris