Els nois aconsegueixen sumar una nova victòria. Foto: CH Cerdanyola

Esports

Partit d’alta intensitat en el retorn de l’handbol masculí

El femení no ha tingut la mateixa sort i baixen a segona posició

El darrer cap de setmana ha tornat la competició després de l’aturada nadalenca. Els cerdanyolencs jugaven a la pista del segon classificat , el Sant Andreu. El públic va poder gaudir d’un bon partit al camp del Ferro. La primera part va ser de molta intensitat i igualada fins el minut 10. Del 10 al 20 el Sant Andreu ses va escapar fins tenir una renta de 6 gols, però el Cerdanyola no va perdre mai la cara al partit i a base de defensa per arribar al descans amb un marcador ajustat de 16 a 15.

A la segona part el Cerdanyola va sortir molt endollat agafant fins a 7 gols d’avantatge, però el Sant Andreu saber capgirar la dinàmica i tornava a ajustar el marcador. El matx va acabar a favor del Cerdanyola (33-35)

El femení baixa a Segona

Les cerdanyolenques no van tenir el millor dia. La poca intensitat, massa pilotes perdudes i poc encert en atac de l’equip feia que ràpidament les rivals agafessin avantatge al marcador des de l’inici.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris