Una nena segueix el concert en braços d’un adult, imatge familiar de la festa. FOTO: Arnau Padilla

Festa Major

Què fer el dilluns del Roser: comiat al Turonet amb música i festa familiar

El Último Tributo posa banda sonora al tancament mentre el parc infantil manté l’activitat per a la canalla

El Roser de Maig arriba aquest dilluns al seu últim dia amb una jornada pensada per baixar el ritme sense deixar l’ambient de Festa Major. El Parc del Turonet concentrarà l’activitat amb propostes familiars al matí i un concert de tancament a la tarda.

Matí de jocs i espai familiar

Imatge del Parc infantil del Roser de Maig, diumenge, amb propostes lúdiques que es renoven cada dia. FOTO: Judit Josa

El Parc del Turonet tornarà a ser l’epicentre per a la canalla amb el parc infantil obert de 10.30 a 13.30 h. Cada dia varia l'oferta, diumenge va sorprendre am ponis, rocòdrom i autos de xoc sostenibles. Espais sensorials i jocs diversos configuraran una oferta pensada perquè els més petits segueixin gaudint de la festa. El dilluns ja és coneix com a Festa Major Infantil.

En paral·lel, també hi haurà activitats com el torneig d’escacs o el taller de bitlles catalanes, que completaran un matí tranquil i familiar.

Tarda de música per acomiadar el Roser

A les 19 h, el mateix Turonet acollirà el concert d’El Último Tributo, una proposta que revisita els grans èxits d’El Último de la Fila. Cançons com Insurrección, El loco de la calle o Llanto de pasión tornaran a sonar en directe en un concert pensat per a totes les edats.

Serà l’últim gran moment d’aquesta Festa Major, en un format més relaxat i compartit, abans que la ciutat tanqui quatre dies intensos d’activitat.

Un final per quedar-se

Sense grans multituds ni nits llargues, el dilluns manté l’essència del Roser amb una proposta més pausada, pensada per acomiadar la festa amb música i en família.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris