En marxa la campanya solidària 'Posem-li pebrots al càncer'

La cita se celebra aquest divendres, 2 de febrer, i dissabte 3 en els 5 supermercats Condis de Cerdanyola

 

 

La campanya 'Posem-li pebrots al càncer' arriba per tercer any consecutiu a la ciutat. Una campanya que se celebra amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer, que té lloc el 4 de febrer, i que té per objectiu recaptar fons per als malalts i les famílies d'aquests. 

 

La iniciativa arriba a Cerdanyola de la mà de l'entitat local Oncolliga, que forma part de la Federació Catalana d'Entitats Contra el Càncer (FECEC), qui organitza la campanya. 

 

Durant aquest divendres 2 i dissabte 3 de febrer els cinc Condis de Cerdanyola vendran bosses de pebrots en les quals hi haurà un pebrot verd i un de vermell per un preu d'1,5 euros. La recaptació es destinarà, íntegrament, a projectes de suport i atenció als malalts oncològics i les seves famílies. 

 

D'altra banda, amb aquesta cita, la FECEC espera sensibilitzar a la població i solidaritzar-se amb les persones que pateixen la malaltia, així com donar a conèixer les entitats que formen part de la federació. 

 

Els centres on es podrà col·laboradorar són els ubicats a Gran Via Prat de la Riba 53, Santa Marcel·lina 17, av. Catalunya 66, av. Canaletes 11 i  plaça del Pi s/n (Bellaterra).