Aquest passat cap de setmana, la plaça de l’Abat Oliba ha tornat a ser l’escenari del Cerdanyola Market, la fira urbana impulsada per l’Ajuntament amb el suport de Cerdanyola Comerç i Serveis, que celebra enguany la seva segona edició.
Després de l’èxit de l’any passat, el mercat s’ha ampliat a dos dies amb l’objectiu de donar més visibilitat al comerç i als serveis locals, i de convertir el centre de la ciutat en un espai obert de dinamisme, trobada i comunitat.
El mercat s'ha celebrat al cor de Cerdanyola per simbolitzar el model de comerç de proximitat compacte, accessible i viu, concentrat en uns 700-800 metres quadrats, com un centre comercial a cel obert que afavoreix la relació social i la vida urbana.
La regidora de Promoció Econòmica, Cristina Padilla, destacava dies abans que “el que fem amb el Cerdanyola Market és posar en valor la qualitat del comerç i serveis locals. Volem apropar-los a la ciutadania i que tothom conegui que, al costat de casa, tenim un comerç de qualitat que cal cuidar i al qual hem de fer costat”. A més, valora també "ampliar espai" que ho posaran en comú a la reunió de valoració.
Visibilitzar el comerç local
Ara, un cop passada la segona edició, des de l'Ajuntament fan una valoració molt positiva. En declaracions al TOT, Padilla destaca que "clients i paradistes han quedat molt contents amb el format, la zona de chill out, la zona per l'hostaleria... Creiem que és una posibilitat de donar visibilitat al comerç local". "És un aparador per donar a conèixer el comerç de la nostra ciutat i el format de dissabte comerç local i de diumenge resta de serveis ha funcionat molt bé", remarcava. Pel que fa la novetat com és l'atelier, la pasarel·la de moda, remarca que "va ser un èxit".
De cara a la pròxima edició, Padilla reconeix que hi haurà millores però per crèixer. "Veiem que és un format que agrada i que atrau a moltes families", diu.
A banda de botigues de moda, també hi va haver estands de serveis, va participar el Magic Pablo, amb màgia per a tota la família; Santos Guitars / L&B Acadèmia de Música, va oferir proves i diagnòstics d’instruments; el Majestic Salon Estilistes, va fer les seves demostracions de pentinat, AndySpace va oferir rituals facials un pintacares pels infants i una pasarel·la de moda amb l’Atelier del Market.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.