
Arriba Nadal a Cerdanyola del Vallès i la Jove Orquestra de Cerdanyola ja té preparat el seu concert nadalenc. L'Orquestra tocarà el 15 de desembre a les 19 h a l'Ateneu. Les entrades es podran comprar a 6€ el mateix en la guixeta de l'Ateneu i els menors de 16 anys tindran l'entrada gratuïta com pels socis i sòcies de la JOC.
La Jove Orquestra canviarà el seu estil musical ja que substituirà la música clàssica per interpretar música pop i nadales de registre modern de la mà del cor de noies Cantabile sota la batuta d'en Borja Mascaró.
Cantabile és un cor de noies d'entre 16 i 30 anys, pertanyent a l'Associació del Cercle de Vila de Gràcia de Barcelona. Fa tres anys, les vam poder escoltar pel concurs Oh Happy Day de TV3.