L'Ajuntament obre una borsa de treball de personal auxiliar administratiu

Le sol·licituds es poden presentar entre els dies 10 i 23 de desembre

L’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès ha convocat, amb caràcter d’urgència, la borsa de treball de personal auxiliar administratiu. L'objectiu és cobrir les places vacants de substitució de personal i el desenvolupament de funcions no previstes en els llocs de treball. La presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu es pot fer des del 10 de desembre fins al 23 de desembre (ambdós inclosos). 

"La convocatòria es regirà per concurs oposició a fi d’establir un ordre de preferència per proveir les vacants i les necessitats d’ocupació que es produeixin", assenyala el consistori. 

La presentació de sol·licituds per realitzar el procés selectiu serà preferentment telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament mitjançant el formulari habilitat i seguint les instruccions que proporciona la mateixa web. De forma excepcional, l'Ajuntament indica que també es poden presentar les sol·licituds de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana demanant cita prèvia.

Per a qualsevol pregunta o dubte relacionat amb el procés selectiu cal posar-se en contacte amb Recursos Humans de l'Ajuntament al mail selecciorrhh@cerdanyola.cat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.