La venda de la T-usual duplica la dels abonaments mensuals

La T-casual es ven un 25% menys que la T-10, tot i que segueix representant el 63% del total d'unitats adquirides

La venda de la T-usual duplica la dels abonaments mensuals del 2019 durant la primera setmana de l'any. Suposa el 27% del total de vendes, mentre que la T-casual es ven un 25% menys que la T-10, tot i que segueix representant el 63% de les unitats adquirides. La demanda de T-jove, que també ha baixat de preu, s'ha duplicat també als punts de venda de la xarxa de metro de TMB. Així, segons dades provisionals, dels 420.500 abonaments i targetes dispensats entre l'1 i el 7 de gener, el 27% van ser abonaments personalitzats T-usual, vàlids per a un nombre il·limitat de viatges en 30 dies. La primera setmana del 2019, la T-mes, la T-50/30 i la T-trimestre sumades representaven el 13%.

 

La T-jove, títol trimestral personalitzat que per a una zona val 80 euros (105 euros el 2019), també s’ha venut dues vegades més, un 103% més, que en les mateixes dates del 2019.

Les targetes per a usuaris menys freqüents del transport públic han estat menys sol·licitades que fa un any: la T-casual, títol unipersonal per a deu viatges, ha reculat un 25% respecte de la T-10, tot i que encara representa el 63% de les unitats adquirides. En aquest cas hi ha una diferència de preu desfavorable, en passar de 10,20 a 11,35 euros la unitat.