La secció sindical SPL-CME de la Policia Local de Cerdanyola del Vallès ha mantingut una reunió amb el diputat del Partit Popular al Parlament de Catalunya, Alberto Villagrasa, i amb regidors del PP a l’Ajuntament de Cerdanyola. L’objectiu ha estat traslladar-los la situació estructural, organitzativa i laboral del cos policial local, segons ha informat la secció sindical.
Durant la trobada, es va denunciar la manca crònica d’efectius, l’absència de comandaments operatius, les condicions laborals i els riscos creixents per a la seguretat ciutadana. També es va criticar la manca de voluntat negociadora del govern municipal, que ignora les demandes del sindicat majoritari.
Els representants del PP han mostrat interès i predisposició per traslladar les demandes a instàncies institucionals per pressionar i buscar solucions efectives.
El SPL-CME valora positivament la trobada i agraeix la voluntat d’escolta i acció per defensar un servei policial digne i eficient.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.