Queda’t a Cerdanyola: Els Encants Populars celebren la V edició

El mercat sostenible i solidari torna aquest dissabte 13 de desembre al Casal Popular La Flama

El Casal Popular La Flama acollirà aquest dissabte 13 de desembre, de 16 a 20 h, la cinquena edició dels Encants Populars, una cita per fomentar el consum sostenible i de proximitat a Cerdanyola.

Les persones podran intercanviar, adquirir o compartir productes artesanals, de segona mà o de Km0. El mercat comptarà amb parades de roba, il·lustració, decoració, joieria, accessoris, llibres i alimentació, entre d’altres.

La tarda inclourà un berenar solidari de xocolata amb melindros, amb recaptació destinada a ajuda humanitària a Palestina, en col·laboració amb Cerdanyola amb Palestina.

L’activitat s’emmarca en el projecte del Casal Popular La Flama, que es defineix com un projecte col·lectiu, assembleari i autogestionat que neix per crear a Cerdanyola un espai comunitari de trobada i de dinamització social i cultural, on conflueixin entitats i col·lectius vinculats a l’organització popular i la transformació social”.

Encants populars

Casal Popular La Flama – Carrer Escoles, 12
Dissabte 13 de desembre
De 16 a 20 h

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.