El Cerdanyola FC va perdre 5 a 8 davant del CCR Castelldefels en un partit molt disputat on, a cada minut, el resultat anava canviant ràpidament al Parc Esportiu Municipal de Guiera de Cerdanyola del Vallès. L'equip local disputava el partit amb la greu necessitat de puntuar, ja que estan en la zona de descens i els de David Herraiz han hagut de lluitar contra un equip amb nivell de Segona Divisió.
Els jugadors del CCR Ari Santos i Toti van obrir la llauna marcant el 0-2 en els primers quatre minuts de partit. Andresito marcava el tercer gol aprofitant els punts febles de la defensa dels verds i blancs que arribaven a porteria però no aconseguien tocar xarxa. Toti tornava a lluir-se marcant el quart gol segons abans del xiulet del descans.
A la segona part, els locals feien una rentada de cara al marcador posant-se al capdavant de la victòria temporalment. Álex Peramos inaugurava la ronda de gols i Ortega l'imitava aconseguint el 2-4. Peramos repetia plat marcant el tercer gol i Dani Alonso els hi regalava l'empat. Els crits del públic delataven la remuntada del FC amb la puntada de Dani Guerrero marcant el cinquè.
El Castelldefels va saber controlar els nervis i passar a l'estratègia mestre que soterraria l'equip local tot ànim de victòria. El CCR iniciava la tàctica de porter jugador i quan quedava un minut, ja se sumaven dos gols a favor seu. El Cerdanyola recorria a la mateixa tàctica però, els del Baix Llobregat seguien destacant en físic i tècnica i en dues distraccions dels locals, la porteria del Cerdanyola s'empassava dos tirs més tancant el resultat de 5 a 8.
En un partit en què la pressió de l'equip verd-i-blanc per evitar els descens es feia palès, van ser capaços de poder fer front a un equip groc cridaner, sense cap derrota a la lliga, plantat-li cara exprimint totes les oportunitats i tot el potencial del CCR fins a l'últim segon de joc.