
El Teatre Ateneu de Cerdanyola del Vallès ha posat a la venda les entrades per als quatre espectacles que acollirà durant els mesos d'octubre, novembre i desembre. Es tracta de les obres Humans, Mala Broma, i Cabareta, a més del concert tribut a James Brown.
Podeu mirar els preus de les entrades al web del Teatre Ateneu amb descompte del 50% per joves i pensionistes.
Famílies i petits
Es representaran Corre, Trufa!, el diumenge 28 d'octubre a les 12h, Desperta Bruixeta, diumenge 25 de novembre a les 12 hores, i Formidable!, diumenge 16 de desembre a les 12 h.
Pels més grans
26 d'octubre
Humans de Mario Gas
Està protagonitzada pels actors Jordi Andújar, Jordi Bosch, Lluïsa Castell, Miranda Gas, Maife Gil i Candela Serrat, els quals donaran vida a una família que trenca la tradició nord-americana i celebra el dinar d'Acció de Gràcia a un apartament de Chinatown. Humans és una adaptació de l'obra de l'autor nord-americà Stephen Karam, per la qual va ser guardonat amb el premi Tony i el premi OBIE l'any 2016.
Hora i lloc: Ateneu a les 21.00 h
17 de novembre
Concert tribut a JamesBrown

Una vetllada d'homenatge a la música negra, enfocada en el mític cantant de funk afroamericà. Brodas Bros animaran el concert amb el seu ball, i la banda Nación Funk All-Stars, amb el frontman Michel Clavero, hi posaran la música.
Hora i lloc: Ateneu a les 21.00 h
23 de novembre
Mala Broma

Una comèdia negra escrita per Jordi Casanovas i dirigida per Marc Angelet, protagonitzada per Anna Sahun, Ernest Villegas i Òscar Muñoz, on la intriga, l'humor i la mala llet porten al límit als seus personatges.
Hora i lloc: Ateneu a les 21.00 h
14 de desembre
Cabareta

Cabareta és un show en clau femenina que recupera l'esperit de la Barcelona canalla dels anys 20 i 30 del segle XX fins a l'actualitat.
Hora i lloc: Ateneu a les 21.00 h