La Constància Factoria Cultural organitza el pròxim 15 de març a les 19 h la presentació del llibre Tres Generaciones Rebeldes, de Montse Fernández Garrido. L'acte es farà al Museu d'Art de Cerdanyola i la portarà a terme l'experta en feminisme i polítiques de gènere, Maribel Càrdenas.

Cartell Presentació Tres Generaciones Rebeldes
Tres Generaciones Rebeldes
El llibre tracta des de la mateixa vivència de l'autora el fet d'haver nascut com a "filla de pares desconeguts", títol per referir-se a persones que van lluitar en favor de la República durant la Guerra Civil. Montse Fernández va viure 15 anys en una barraca i deu en un barri marginal de Badalona. És neta del guerriller granadí Ollafría, que després de passar nou anys a la serra va haver de fugir en patera al Marroc. El pare de l'autora va ser condemnat a 12 anys i un dia de presó per haver lluitat contra el franquisme. El llibre ressalta sobretot la lluita per la llibertat de les dones.
Com assistir a la presentació?
Aquesta activitat s'emmarca dins d'una sèrie de xerrades, presentacions i debats que amb el nom de "Programació Estable", que es desenvoluparan trimestralment al MAC. Les persones que desitgin assistir a l'acte hauran d'escriure un correu a comunicacio@laconstancia.cat per a confirmar assistència.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.