Entre el 14 i el 29 de juliol, el Mercat Municipal de Les Fontetes acollirà l’exposició fotogràfica "Lectura i Presó", organitzada de forma conjunta entre l’AFOCER i el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
El conjunt de 32 fotografies són les obres finalistes dels concursos fotogràfics anuals que se celebren a les presons catalanes "Lectura i Presó" corresponents al 2018 i 2019.
Totes les fotografies que s’exposen han estat realitzades per les persones internes dels centres penitenciaris de Catalunya i pel personal que treballa amb elles en els tallers artístics i les biblioteques. Així, les imatges mostren la tasca que fan els professionals que treballen en la rehabilitació de les condemnades i com la cultura arriba a tots els indrets sent una potent eina de rehabilitació en la reinserció de les persones internes.
Per a l’associació AFOCER, entitat pionera en la realització d’exposicions a les presons catalanes, aquest és un nou precedent. Des de l’associació es considera que la fotografia és una eina d’expressió que va més enllà de cultures i polítiques i amb aquesta exposició pretén mostrar una realitat poc coneguda per a la ciutadania en general.
Horari
L’exposició es podrà visitar en l’horari del Mercat Municipal de Les Fontetes:
Dilluns de 8 h a 13h.
De dimarts a dijous de 8 h a 14 h.
Divendres de 7 h a 14 h.
Dissabtes de 7 h a 14.30 h.
La inauguració tindrà lloc el 17 de juliol a les 12 h.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.