S'obre la convocatòria per accedir al Viver d'Empreses-Espai Coworking

El termini de sol·licitud s'acaba el proper dia 1 d'abril

L'accés al Viver d'Empreses-Espai Coworking de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès podrà ser sol·licitat fins al proper dia 1 d'abril per empreses i persones freelance que no superin els dos anys d'antiguitat i que tinguin el seu domicili a la ciutat. La sol·licitud, juntament amb la documentació annexa que es demana a les bases de la convocatòria, s'han de registrar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Viver d'Empreses-Espai Coworking

La iniciativa de l'Ajuntament, que disposa d'un total de deu oficines, sis despatxos i quatre espais coworking, té com a objectiu contribuir a la supervivència de les noves empreses. Per fer-ho, Viver d'Empreses-Espai Coworking ofereix una sèrie de serveis a preus assequibles com ara despatxos amb mobiliari, connexió wifi, sala de reunions, suport administratiu, espai coworking per a professionals i assistència tècnica i suport en la consolidació de l'empresa (aquesta última, de forma gratuïta).

Per a més informació i suport en la tramitació cal adreçar-se a l'àrea de creació i consolidació d'empreses del Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cerdanyola, al telèfon 935 947 050 o al correu electrònic consolidacioiempresa@cerdanyola.cat amb còpia a canserra@cerdanyola.cat