Falta un mes per al Roser de Maig 2026: dates i primers detalls

La Festa Major de Cerdanyola del Vallès se celebrarà de l’1 al 4 de maig, amb quatre dies festius i activitats de cultura popular com la Polca

Cerdanyola ja ha iniciat el compte enrere per a la seva festa gran. Quan falta exactament un mes, el Roser de Maig 2026 ja té dates confirmades: se celebrarà del divendres 1 de maig fins al dilluns 4, que serà festiu local.

El calendari d’enguany afavoreix la participació. L’inici de la festa coincideix amb el Dia del Treballador, fet que permetrà gaudir de quatre dies festius i es preveu una alta assistència a una de les cites més destacades del calendari cultural de la ciutat.

Durant aquests dies, els carrers i places de Cerdanyola acolliran concerts, activitats de cultura popular, propostes familiars i esdeveniments per a tots els públics. Com és habitual, la programació s’allargarà més enllà dels dies centrals, amb activitats també el cap de setmana següent.

Assaigs oberts per ballar la Polca de Cerdanyola

La Colla de Gitanes i Antics Dansaires de Cerdanyola va iniciar el passat 26 de març els assaigs oberts per preparar la Polca de Cerdanyola i altres danses tradicionals.

Els entrenaments es fan al Pavelló Municipal de Can Xarau–Paco Arpide els dies 9, 16, 23 i 30 d’abril, a les 20.30 h, i són oberts a tota la ciutadania sense inscripció prèvia.

La iniciativa culminarà amb dues cites destacades durant la Festa Major: dissabte 2 de maig al parc de Can Xarau i diumenge 3 de maig a la plaça de l’Abat Oliba.

Més info: Assaigs oberts per ballar la Polca de Cerdanyola al Roser de Maig

Els cartells del Roser es poden visitar a l’Ateneu

Imatge del Roser de Maig 2026

Imatge del Roser de Maig 2026

El Roser de Maig 2026 ja té també imatge oficial. La cerdanyolenca Janny Cardama Barco ha guanyat el concurs del cartell de la Festa Major, mentre que Lluís Calvó Font s’ha imposat, per segon any consecutiu, en la categoria infantil.

El certamen ha comptat amb 25 propostes —16 en la modalitat adulta i 9 en la infantil—, i les obres guanyadores esdevindran la imatge de la festa d’aquest any.

A més, una selecció dels cartells participants es pot visitar al vestíbul de l’Ateneu fins al 24 d’abril, en una exposició que permet descobrir les diferents mirades creatives sobre la Festa Major de Cerdanyola.

Col·lecció de cartells aspirants a ser la imatge de la Festa Major, exposats al vestíbul de l'Ateneu de Cerdanyola. FOTO: Judit Josa

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.