La campanya d'educació ambiental dirigida als comerços de Cerdanyola ha iniciat la segona. Durant la primera fase de la campanya, que va començar el desembre de l'any passat, es va proporcionar informació i recursos als establiments per millorar la recollida selectiva. Segons el consistori, "s'està observant una gran implicació del sector comercial" i "els resultats estan sent molt positius".
Gràcies a aquesta participació, "nous comerços s'han adherit a la iniciativa i han incorporat pràctiques senzilles però efectives per a la gestió dels residus, com el plegat de les capses de cartró per optimitzar l'espai i facilitar el reciclatge", indiquen.
Durant la fase inicial, educadores mediambientals van visitar els establiments comercials, distribuint adhesius informatius per conscienciar comerciants i consumidors sobre la importància del reciclatge. Ara, en aquesta segona fase, s'està fent un seguiment de les millores implantades, es reparteixen cartells informatius i es continua incentivant la participació de nous comerços en el servei de recollida comercial de residus.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Cerdanyola busca fomentar una gestió més eficient dels residus i reforçar el compromís ambiental de la ciutat i preveu que cada vegada més establiments s'uneixin a aquesta xarxa.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.