Carlos Cordón, reelegit com a primer secretari del PSC de Cerdanyola

Els PSC ha celebrat l'assemblea local

Carlos Cordón ha estat reelegit com a Primer Secretari del PSC de Cerdanyola del Vallès. Cordón suma gairebé quatre anys al capdavant del Partit Socialista a la ciutat i ara ha estat escollit de nou per l'assemblea de l'agrupació local.

Durant l'assemblea de secció local del PSC també s'ha renovat la Comissió Executiva local i la representació al Consell de Federació. L'organigrama del partit té l'exalcaldessa Cristina Real com a presidenta i Pepi Rivera com a viceprimera secretària.

Cordón ha valorat la seva reelecció a través de les xarxes socials assegurant que les coses que han passat durant els gairebé quatre anys com a primer secretari es resumeixen en "treball constant i il·lusió permanent". El líder del PSC ha agraït la confiança dels companys i companyes que l'han tornat a escollit. "Vull expressar el meu ferm compromís de seguir donant el millor de mi per aquest projecte col·lectiu que és Cerdanyola", destaca Cordón, afegint que tot i la feina que ja s'ha fet "és molt el que encara ens queda per fer". En aquest sentit, assegura que cal seguir "fixant les bases que ens permetin seguir transformant la ciutat i que cada vegada més persones sentin que el nostre projecte polític és el que millor els representa".

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Esta tarde he sido reelegido como Primer Secretario del PSC de Cerdanyola en el marco de una Asamblea de Agrupación, en formato virtual por el momento que vivimos, en la que hemos presentado el Informe de Gestión del mandato 2017-20 y en la que hemos renovado tanto la Comisión Ejecutiva Local como la representación en el Consell de Federació. En los casi 4 años que llevo como Primer Secretario de mi Agrupación han pasado muchísimas cosas que se podrían resumir en trabajo constante e ilusión permanente. Por ese motivo, me gustaría agradecer a todas las personas que me han hecho el camino más fácil: a mi familia, a la militancia, a los compañeros y compañeras de gobierno y a la gente de Cerdanyola. Quiero agradecer también a todas las personas que han hecho posible la asamblea de hoy, así como la confianza que me han vuelto a otorgar mis compañeros y compañeras de partido, apoyando ampliamente tanto el Informe de gestión del mandato cumplido, como las propuestas para el nuevo mandato. Y quiero también expresarles mi firme compromiso de seguir dando lo mejor de mí por este gran proyecto colectivo que es Cerdanyola. Porque es mucho el trabajo realizado en estos años pero es mucho también todo lo que nos queda por hacer, ya que debemos seguir fijando las bases que nos permitan seguir transformando la ciudad y que cada vez más personas sientan que nuestro proyecto político es el que mejor les representa. ¡Seguimos! #Cerdanyola

A post shared by Carlos Cordón (@carloscordon) on

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.