Guanyem destinarà 862 euros del ple de sorteig de meses electorals a la vaga de l'11N

Els dos regidors de la formació donaran les retribucions per assistir al ple a la caixa de resistència dels sindicats d'habitatge

Els dos regidors de Guanyem Cerdanyola, Adrià Guimerà i Anna Montfort, han anunciat que renuncien a les retribucions del ple extraordinari de sorteig de les meses electorals d'aquest dilluns 2 de novembre per destinar-les a la caixa de resistència de la Confederació Sindical d'Habitatge de Catalunya (COSHAC), en suport a la vaga general de l'11N.

Segons ha informat Guanyem, cada regidor sense dedicació municipal cobra 431,21 euros bruts per assistir a aquesta sessió de pocs minuts. Entre tots dos, la quantitat suma 862,42 euros bruts.

"La desafecció política també es combat amb fets. No podem normalitzar que es cobrin més de 400 euros per un ple de pocs minuts mentre una part important de la població té problemes per pagar el lloguer o arribar a final de mes", ha afirmat Adrià Guimerà, que defensa que "aquests diners han d'estar al servei de les lluites populars".

Suport a la vaga general de l'11 de novembre

La COSHAC, integrada pel Sindicat de Llogateres, la PAHC i diversos sindicats d'habitatge de barri, dona suport a reivindicacions com el dret a l'habitatge, la millora dels salaris i les condicions laborals i la defensa dels serveis públics, presents en la convocatòria de vaga de l'11N.

Guanyem ja ha destinat les retribucions d'altres plens de sorteig de meses electorals a causes antifeixistes i de lluita antirepressiva, recorda la formació en el mateix comunicat. Una decisió que presenta com una forma de denunciar les retribucions per sessions de curta durada i, alhora, donar suport a reivindicacions socials.

Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.