Què fer a Cerdanyola aquest cap de setmana? Si us quedeu a casa, no serà per falta de plans! Us hem preparat una selecció amb el millor de l’agenda local perquè gaudiu d’un cap de setmana ple d’activitats per a totes les edats. Festes de barri, tallers familiars, astronomia, cultura, mercats i cuina sostenible omplen la ciutat de vida. Aquí teniu 6 idees per no parar quiets aquest cap de setmana a Cerdanyola.
1. Taller infantil de cuina de reciclatge

Imatge setmana aprofitament alimentari
Aquest divendres a la tarda, el Mercat de Serraparera acull un taller molt especial per a infants de 4 a 12 anys. Cuinarem amb el que sobra i aprendrem a no llençar res. Una activitat lúdica i educativa dins la Setmana de l’Aprofitament Alimentari.
Hora: 17.30 h
Lloc: Mercat Municipal de Serraparera
Durada: 2 hores | Activitat gratuïta i sense inscripció
2. Nit Jove a la Festa Major de Canaletes

Festa Canaletes 2024 FOTO: Núria Puentes (Ajuntament)
La Festa Major de Canaletes comença fort amb una nit pensada per als joves. Escape Room al parc (amb inscripció prèvia), concerts de grups emergents locals i sessió de DJ fins a la matinada. Tot plegat al Parc de la Riera de Canaletes.
Hora: a partir de les 20 h
Lloc: Parc de la Riera de Canaletes
3. Festa Major de Canaletes

Festa Canaletes 2024 FOTO: Núria Puentes (Ajuntament)
El cap de setmana, la festa continua amb activitats per a totes les edats. Dissabte hi haurà rocòdrom amb tirolina, mercat de segona mà, tallers de castells, concerts, vermut musical i botifarrada popular. Diumenge, la festa familiar seguirà amb inflables, màgia, batucada, ball flamenc, paella popular i bingo musical. Tot al voltant del Parc de la Riera de Canaletes. Tradició, música i barri en estat pur.
Lloc: Parc de la Riera de Canaletes
Dies: dissabte 7 i diumenge 8 de juny
4. Cloenda esportiva amb activitats per a infants

Jornada de jocs esportius escolars, 2024. FOTO: Núria Puentes (Ajuntament)
Dissabte al matí, els Jocs Esportius Escolars tanquen temporada amb una gran festa plena d’activitats gratuïtes per a infants. Futbol, bàsquet, handbol, bàdminton, tir amb arc i més. Una matinal per moure’s i divertir-se.
Hora: 10 h
Lloc: Complex Esportiu Municipal Can Xarau (carrer de les Camèlies, s/n)
Lliurament de trofeus: de 12.15 a 13.30 h al Pavelló Paco Arpide
5. Taller de piruletes de comerç just

Taller de piruletes comerc just, dissabte 7 de juny, a Les Fontetes. FOTO: Cedida
Una proposta dolça i educativa per als més petits. Al Mercat de Les Fontetes, els infants podran fer piruletes de xocolata i descobrir l’origen i els valors d’un producte compromès, dins el Mes del Comerç Just.
Hora: 11.30 h
Lloc: Mercat Municipal de Les Fontetes
Per a infants a partir de 4 anys
6. Sketching en família al MAC

Foto de dibuixos fets amb sketching. FOTO: AJuntament
Diumenge al matí, el Museu d’Art de Cerdanyola proposa un taller per descobrir l’urban sketching: dibuixar ràpidament el que veiem. Adreçat a nens a partir de 7 anys (amb adult) i també per adults que vulguin explorar la seva creativitat. No cal saber dibuixar!
Taller familiar de sketching urbà impartit per l’artista Maria José Escuder. L’activitat forma part de la programació educativa del MAC i està pensada tant per a infants com per a adults amb curiositat creativa.
Durant el taller, aprendrem què és l’urban sketching, una tècnica que ens convida a observar l’entorn i dibuixar-lo de manera ràpida i expressiva. A través de tres passos bàsics —encaix, línia i color— els participants descobriran com capturar un espai amb mirada artística, sense necessitat de saber dibuixar prèviament.
Hora: 11.30 h
Lloc: Museu d’Art de Cerdanyola (carrer Sant Martí, 88)
Cal inscripció prèvia al Museu o al tel. 93 591 41 30
Aforament complet – Nit d’Estels a Can Coll

VI Nit d'Estels
Aquest dissabte a la nit se celebra la VII Nit d’Estels a l’era de la Masia de Can Coll, una vetllada amb tast de vins, embotits i observació astronòmica guiada per l’Agrupació Astronòmica de Sabadell.
L’activitat té aforament complet i les inscripcions es van tancar el 2 de juny. Si ja tens entrada, recorda: comença a les 21 h i hi ha aparcament a la zona de barbacoes.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.