Pol Gómez López, alumne del Col·legi Montserrat, ha obtingut el segon premi de la província de Barcelona en la 48a edició del Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya, un dels certàmens literaris juvenils amb més trajectòria del país.
El concurs s’adreça a estudiants de 2n d’ESO i té com a objectiu fomentar la creativitat, l’expressió escrita i el gust per la literatura entre els joves. Cada any hi participen alumnes d’arreu de Catalunya, que posen a prova la seva capacitat narrativa a través de relats breus.
Pol Gómez López, alumne del Col·legi Montserrat de Cerdanyola, durant l’acte de lliurament del Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya. FOTO: Cedida
L’acte de lliurament dels premis es va celebrar el 29 de maig, quan Pol Gómez va rebre el diploma que l’acredita com a segon classificat de la demarcació de Barcelona.
Segons la nota enviada per la família i el Col·legi Montserrat, el reconeixement ha estat rebut amb “una gran satisfacció” per l’alumne, la seva família i el seu entorn educatiu. El guardó posa en valor “l’esforç, la imaginació i la capacitat narrativadels joves estudiants de Cerdanyola.”, conclou el text.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
Twitter
Instagram
WhatsApp
Telegram