La música com a fil conductor de la campanya de Nadal de Cerdanyola Comerç i Serveis

L'associació comercial sortejarà 4.500 euros en premis de 5 euros i un viatge a Madrid per veure el musical d’”El Rey León” valorat en 1.500 euros

Enguany la campanya de nadal de Cerdanyola Comerç i Serveis serà amb la música com a protagonista i "a ritme de Nadal". Amb aquest nom es va presentar la campanya del comerç de la ciutat per a aquests dies de l'any, precisament a la plaça de la Música, davant de l'Escola Aulos el passat divendres 27 de novembre.

La intenció de la campanya és que enguany sigui més transversal i que "la música sigui un element d’unió i que presenti una proposta més participativa i inclusiva perquè la ciutadania de Cerdanyola visqui el Nadal de la seva ciutat", va explicar el president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavier Olivé

Olivé també va comentar que "aquesta campanya pretén que els cerdanyolencs i cerdanyolenques es quedin a la ciutat durant els dies de Nadal i que puguin gaudir dels beneficis del comerç local i de la restauració". El comerç local ofereix als clients "uns valors que no es poden trobar a les plataformes online", va recordar el president de l'associació comercial i, en canvi, va destacar que "el comerç local és un element cohesionador de la ciutat que contribueix que hi hagi una economia local forta"

La regidora de Promoció Empresarial, Cristina Padilla, es va mostrar molt contenta pel fet que la campanya de Nadal del comerç de la ciutat vagi "en línia amb el programa de l'Ajuntament" i va assegurar que la intenció és seguir treballant plegats.

D'altra banda, l'alcalde Carlos Cordón va voler felicitar a l'organització per la originalitat de la campanya i va posar en valor "la forma en què l'associació té d'encoratjar a la ciutadania a participar del Nadal".

I per últim, Xavier Olivé va afegir que "tot i que la situació actual del comerç local és d’incertesa i que l’augment del cost de la vida fa preveure que les famílies no gastaran tant, es manté l’esperança que la ciutadania s’animi i es quedi a fer les seves compres a la ciutat". 

 

4.500 euros en premis de 5 euros

L'associació comercial sortejarà 4.500 euros en premis de 5 euros. El format serà el següent: per a qualsevol compra a un dels establiments associats a Cerdanyola Comerç i Serveis, el client rebrà una butlleta amb un rasca-rasca que pot sortir premiat amb 5 euros acumulables i bescanviables en algun d'aquests establiments fins al 12 de gener. 

En el cas que al client no li toqui la butlleta premiada amb els 5 euros, aquest tindrà l'oportunitat de participar en el sorteig d'un altre premi: un viatge a Madrid per veure el musical d’”El Rey León” valorat en 1.500 euros. Per a participar, la persona interessada haurà d'omplir la mateixa butlleta amb les seves dades i dipositar-la a qualsevol dels establiments. El sorteig del viatge es farà el 12 de gener de 2024 al Màgic Pablo del Passatge Sant Daniel.

 

Dues activitats principals

La campanya tindrà dues activitats principals. La primera, es tracta d'una activitat en què hi participaran els infants de les escoles de la ciutat. Aquests rebran unes notes musicals que podran pintar i penjar en els diferents arbres de cartró repartits entre els més de 200 establiments associats a Cerdanyola Comerç i Serveis. Per cada nota, els nens i nenes també obtindran a una butlleta per a poder participar al sorteig.

La segona activitat té a veure amb la música. D'aquesta manera el dissabte 2 de desembre la plaça de l'Abat Oliba es convertirà en l'escenari del concert de l’escola de cant Sinestesia Vocal Studio i el diumenge 17 de desembre tindran lloc les actuacions de música en directe a l'avinguda Canaletes

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.