La gran tempesta anunciada passa de llarg a Cerdanyola

L'avís del Meteocat de pluja intensa es manté durant el dimecres, però ja s'ha rebaixat el nivell d'alerta

La gran tempesta anunciada a Cerdanyola per la primera hora d'aquest dimecres, 9 de setembre, no s'ha produït. Fins a les deu del matí, han caigut a la ciutat menys d'un litre, concentrat majoritariament entre les 7.20 i les 7.30 h. L'avís de Meteocat es manté durant tot el dimecres, però de menys intensitat. De fet, a les 10 hores ja s'ha rebaixat el nivell de perill de 5 a 3 sobre 6. La suspensió de les classes pel risc de pluja intensa es manté. 

Més info: Suspeses les classes per la previsió de pluja intensa al Vallès Occidental

El Servei Meteorològic de Catalunya havia activat una alerta màxima de 5 sobre 6 per perill de precipitacions molt intenses durant el dimecres i la Generalitat havia enviat un missatge d'ES-Alert als mòbils del Vallès Occidental i quatre comarques més advertint de les previsions. Es tancaven escoles i es recomanava limitar els desplaçaments fins a la tarda. A les nou del matí, el nivell de perill ja ha baixat a quatre. 

El carrer Francesc Layret a primera hora d'aquest matí. Foto: Judit Josa

El carrer Francesc Layret a primera hora d'aquest matí. Foto: Judit Josa

Amb tot, s'havia explicat que la tempesta podia ser molt forta en determinats punts i més feble en d'altres. En el cas de Cerdanyola ha estat anecdòtica. A poblacions del Garraf com Sitges sí que ha plogut més intensament, amb uns 50 litres fins a les 8.30 hores. A les 9.20 hores, la tempesta ja enfilava cap al nord del país i s'ha rebaixat el nivell d'alerta al Vallès Occidental. 

Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.