Ja es pot consultar la normativa per muntar una barraca al Roser de Maig

Cal fer la sol·licitud per instal·lar una barraca abans del divendres 11 de març

A falta de poc més de dos mesos per celebrar el Roser de Maig 2022, l'Ajuntament de Cerdanyola ja ha facilitat la informació necessària per poder instal·lar una barraca durant la Festa Major. El Servei de Cultura ofereix places a entitats culturals, juvenils, veïnals, esportives o socials de Cerdanyola del Vallès que siguin sense ànim de lucre, que estiguin inscrites al Registre d’Entitats Ciutadanes de l’Ajuntament, i que al llarg dels últims anys hagin programat activitats obertes a la ciutadania. Es podran instal·lar vuit barraques com a molt, xifra que el Servei de Cultura pot augmentar excepcionalment. 

Abans del divendres 11 de març

Les barraques s’ubicaran al voltant del Parc del Turonet, en una zona pròxima a l’espai en el qual es desenvoluparan els concerts de la Festa Major del Roser de Maig, previstos per les nits de divendres, dissabte i diumenge

Si el nombre de sol·licituds supera el màxim de vuit barraques previstes, el Servei de Cultura decidirà de forma justificada les entitats autoritzades donant prioritat a les entitats culturals, sense perjudici de tenir en compte altres factors rellevants (experiència d’altres anys, interessos de tipus social, programació d’activitats obertes al públic en els darrers anys...). En cas de no arribar a un acord, es farà un sorteig entre les entitats sol·licitants per atoragar la barraca. 

Com fer la sol·licitud?

Les entitats interessades a instal·lar una barraca hauran de sol·licitar-ho enviant un correu electrònic a guillemdja@cerdanyola.cat abans del divendres 11 de març a les 10 h, indicant el nom de l’entitat, el nom i dades de contacte de dues persones que se’n facin responsables i una estimació del nombre de persones que es comprometen a estar en tot moment gestionant-la.

Normativa per les entitats

Les entitats han de nomenar dos responsables que hauran d'assistir a reunions periòdiques amb el Servei de Cultura per organitzar l'esdeveniment. Els preus de les begudes i de la resta de productes subministrats s'acordaran en aquestes reunions i seran els mateixos en totes les barraques.

Es pot accedir a aquest link per conèixer la normativa al complet.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.