El mercat no sedentari de Les Fontetes es trasllada al parc del Turonet durant l'agost

El canvi d'ubicació respon a les obres de renovació de la canonada d'aigua al carrer Reis

L'Ajuntament ha informat aquest dimecres que el mercat no sedentari de Les Fontetes canviarà temporalment d'ubicació durant el mes d'agost a causa de les obres de renovació de la canonada d'aigua que s'estan duent a terme al carrer Reis.

Els divendres 7, 14, 21 i 28 d'agost, el mercat se celebrarà de manera excepcional al parc del Turonet, mantenint el seu horari habitual, de 9 a 13 h.

Aquest trasllat temporal permet garantir el desenvolupament normal de l'activitat comercial mentre avancen les obres de millora de la xarxa d'abastament d'aigua, una actuació destinada a reforçar la qualitat i la fiabilitat del servei.

L'Ajuntament agraeix la comprensió de la ciutadania, dels paradistes i dels establiments de l'entorn davant les possibles molèsties ocasionades per les obres, i recorda que, un cop finalitzats els treballs, el mercat tornarà a la seva ubicació habitual.

Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.