L’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès posarà en funcionament l’Oficina d’Ajuts Covid-19 el dimecres 1 de juliol a la sala Elisa Arimany de la Biblioteca Central (plaça d’Enric Granados, 1). Des de l'oficina es podran tramitar els ajuts municipals.
L'objectiu és que l'oficina serveixi per prestar una assistència integral, coordinada i especialitzada per a la tramitació d’ajuts econòmics a les persones físiques o jurídiques afectades per l’impacte de la crisi sanitària. "Els ajuts que es poden sol·licitar i tramitar a través de l’Oficina Ajuts Covid-19 són municipals i independents de les polítiques o els recursos que puguin venir d’altres administracions", expliquen des de l'Ajuntament.
Els ajuts es podran sol·licitar fins al 28 de juliol. Tots els tràmits es poden fer telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament disponible les 24 hores. En cas necessari també es podrà fer el tràmit presencialment a l’oficina demanant cita prèvia al 674 400 136. L’horari serà de 9h a 13h i de 17h a 19h.
Els ajuts que es gestionen des de l’Oficina Covid-19 són:
- Ajuts a les famílies per la reducció d’ingressos motivades per la COVID-19
- Ajuts per a persones físiques o jurídiques amb activitat que s’ha vist afectada pel tancament
- Ajuts per a persones físiques o jurídiques amb activitat que ha vist reduït els seus ingressos almenys un 75%
- Ajuts per a subjectes passius de la taxa d’ocupació de la via pública per taules i cadires
- Ajuts per a subjectes passius de la taxa d’ocupació de la via pública amb parades als mercats o fires del divendres
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.