La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha demanat la col·laboració del personal docent i investigador per reforçar els tribunals de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), que se celebraran del 9 a l’11 de juny. La mesura busca cobrir possibles absències de professorat de secundària que decideixi secundar la vaga convocada coincidint amb els exàmens.
Segons ha avançat elDiario.es i han confirmat fonts de la universitat a l’ACN, la UAB va enviar dijous un correu al seu personal docent i investigador perquè les persones que puguin assumir tasques de vigilància d’aules comuniquin la seva disponibilitat.
La universitat comptarà amb 47 tribunals: 44 estaran situats al campus de Cerdanyola, i tres al campus de Sabadell. En total, 379 persones s’encarregaran de vigilar les aules durant les proves, 191 de les quals són professores i professors de secundària.
La UAB explica que ha impulsat aquesta previsió com una «mesura de responsabilitat» per garantir que l’alumnat pugui fer els exàmens amb normalitat i en les condicions adequades. La participació del personal universitari en els tribunals serà remunerada.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
Twitter
Instagram
WhatsApp
Telegram