Tot el que pots fer aquest dissabte i diumenge a Cerdanyola

Tres Tombs, literatura infantil, concerts i patrimoni ibèric: propostes per viure intensament el cap de setmana del 10 i 11 de gener

El cap de setmana del 10 i 11 de gener arriba amb una programació diversa a Cerdanyola, marcada per la celebració dels Tres Tombs, propostes familiars, música en directe i activitats culturals. Aquestes són algunes de les cites destacades.

Festa dels Tres Tombs

Benedicció dels animals en els Tres Tombs 2025. FOTO: Arnau Padilla

Benedicció dels animals en els Tres Tombs 2025. FOTO: Arnau Padilla

Cerdanyola obre aquest cap de setmana el calendari català dels Tres Tombs, amb activitats repartides entre dissabte i diumenge. La festa, organitzada pels Arriers i Arrieres de Cerdanyola, combina cultura popular, participació ciutadana i la tradicional passada de cavalls i carros.

Més info: Programa | Cerdanyola obre aquest cap de setmana el calendari català dels Tres Tombs

Dissabte, la plaça de Sant Ramon acull jocs i esports tradicionals, tallers familiars, bitlles catalanes, un mural col·lectiu i ballades populars. Diumenge se celebra la jornada central, amb matines, missa solemne, mercat, el Ball de Sant Antoni, la passada pels carrers de la ciutat i la benedicció dels animals davant l’Ajuntament.

Més info: Els Tres Tombs obren l’any cultural a Cerdanyola

El Gat de l’Orient, conte i màgia a l’Escola Sant Martí

Dissabte 10 de gener · 17 h

Cartell de la presentació del llibre El gat de l'Orient, aquest dissabte a l'escola Sant Martí

Cartell de la presentació del llibre El gat de l'Orient, aquest dissabte a l'escola Sant Martí

El conte infantil El Gat de l’Orient, escrit per Anna Méndez i Navarro i il·lustrat per Davinia Pujol, es presenta a l’Escola Sant Martí. La presentació inclou lectura dramatitzada, màgia i la participació d’entitats i artistes del municipi, amb un format pensat per a públic familiar.

Més info: 'El Gat de l'Orient' trepitjarà Cerdanyola per tancar les festes

La història, ambientada en espais emblemàtics de la ciutat, recupera la tradició dels Reis Mags i el Nadal des d’una mirada local. Patrocinis i aportacions particulars i d'entitats han fet possible la seva publicació. 

Més info: Un conte de Nadal a Cerdanyola

Concert de RetroWatts a la Sala ACME

Dissabte 10 de gener · 22 h

FOtografia promocional del grup Retrowats, que toca a Acme.

FOtografia promocional del grup Retrowats, que toca a Acme.

La RetroWatts Music Band actua a la Sala ACME amb un repertori de grans èxits del pop i el rock dels anys vuitanta i noranta.

La banda, en actiu des del 2022, proposa un directe pensat per ballar i corejar cançons conegudes, en un ambient festiu i proper. Les entrades es poden reservar per WhatsApp al 686 420 070.

Cerdanyola, terra d’ibers

Diumenge 11 de gener · 12 h

Escenes del Museu de Ca n’Oliver i la seva col·lecció permanent dedicada a la cultura ibèrica. FOTO: Arnau Padilla.

El Museu i Poblat Ibèric de Ca n’Oliver ofereix una visita guiada gratuïta a l’exposició permanent dedicada a la cultura ibèrica i a la tribu dels laietans.

La visita permet descobrir l’organització social, la vida quotidiana, les activitats artesanals i les creences d’aquesta cultura a partir de més de 500 peces arqueològiques, audiovisuals i reconstruccions. L’activitat és recomanada per a majors de 10 anys i es desenvolupa al museu, ja que el jaciment exterior es troba tancat temporalment.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.