L'esport se suma a la visibilització de les persones LGBT i a la inclusió

La jornada va combinar competició, inclusió i reivindicació dels drets del col·lectiu LGTBI

El Club de Bàsquet Femení Cerdanyola i el Club de Bàsquet Cerdanyola, amb el suport de les regidories d’Igualtat i Feminisme i d’Esports, van celebrar aquest dissabte 20 de juny un torneig de bàsquet 3x3 amb motiu del Dia Internacional per a l’Alliberament LGTBI. 

L'activitat va voler esdevenir una jornada esportiva i reivindicativa amb l’objectiu de promoure la inclusió, la convivència i la visibilització de la diversitat a través de l’esport. A més de fomentar la pràctica esportiva, l’esdeveniment volia ser un espai de trobada, respecte i celebració de la diversitat.