400 joves gaudeixen d'una matinal de vòlei al Guiera

L'activitat promoguda pel Consell Esportiu permet crear xarxa entre alumnat de diferents centres, alhora que donar a conèixer aquest esport

Prop de 400 alumnes de diferents instituts de Cerdanyola van participar aquest febrer en la II Trobada Intercentres de Voleibol al Parc Esportiu Municipal Guiera. La trobada "serveix per afavorir la relació entre l’alumnat de diferents instituts, promoure hàbits de vida activa i saludable i donar a conèixer les instal·lacions esportives municipals i l’activitat esportiva que s’hi desenvolupa", explica Juanma Velázquez, secretari tècnic del Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud

La trobada organitzada pel Consell Esportiu i amb la col·laboració del Club Voleibol Cerdanyola es va celebrar el matí del darrer divendres 6 de febrer. L'alumnat de 4t d'ESO dels instituts Gorgs, Jaume Mimó, Banús i Forat del Vent van disputar diferents partits i activitats de voleibol. "L’objectiu era apropar la pràctica d’aquest esport a l’alumnat, fomentar el joc en equip i potenciar valors com la cooperació, el respecte i la convivència entre joves de diferents centres educatius, i des de l’organització es valora molt positivament la participació i implicació de l’alumnat, el professorat i les entitats col·laboradores", celebra Velázquez.

"Aquestes trobades permeten despertar la passió pel voleibol entre els més joves"

El Club de Vòlei Cerdanyola també s'ha congratulat del resultat de l'esdeveniment. "Ens complau aportar el nostre gra de sorra en activitats com aquestes per promocionar i donar més visibilitat al voleibol, ja que permet que molts nens tinguin un primer contacte i puguin descobrir l'esport", expliquen des de la junta. "El voleibol habitualment viu a l'ombra d'altres esports més generalitzats, pel que qualsevol proposta que serveixi per posar-lo a l'aparador dels més petits ens satisfà enormement. Aquestes trobades permeten despertar la passió pel voleibol entre els més joves i pot ser el primer pas per despertar el seu interès i poder ampliar la base del club".

El Voleibol és un esport molt arrelat als centres educatius de Cerdanyola. Foto: Consell Esportiu

El voleibol és un esport molt arrelat als centres educatius de Cerdanyola. Foto: Consell Esportiu

Tot i això, des del Club lamenten que l'actual situació dels espais els fa impossible créixer en nombre d'equips, i reiteren la necessitat d'un nou pavelló. El club facilita tot el material necessari per a la trobada, i a canvi, cada any guanyen alguns jugadors nous. Aquesta activitat s’emmarca dins del Grup de Treball de Professorat d’Educació Física, impulsat conjuntament pels centres educatius de secundària de Cerdanyola del Vallès i el Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud.

El Consell Esportiu del Vallès Occidental també va organitzar una Trobada de Condicionament Físic adreçada a l’alumnat de 1r de Batxillerat, a finals del mes de gener. 

Més info: Uns 160 alumnes de Batxillerat participen en una trobada de condicionament físic a Guiera

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.