El primer equip masculí del Cerdanyola Club d’Hoquei debuta, el dissabte 22 d’octubre, a l’Ok Liga Plata, la segona divisió estatal. Els verd-i-blancs visitaran la pista de l’Hoquei Club Sant Just a partir de les 20 h.
Aquest serà el retorn del Cerdanyola CH a una categoria estatal masculina. L’equip dirigit per Andi Colaianni arriba a l’inici de lliga després d’una llarga pretemporada amb competicions oficials i partits amistosos. Al setembre, els cerdanyolencs van aixecar la Supercopa de Catalunya a Can Xarau, i van participar en la Lliga Catalana Plata competint amb equips que es trobaran a l’Ok Liga Plata Norte.
Per a la primera jornada, el Cerdanyola CH pateix la baixa de Marc Ramírez, qui es va fer un esguinç durant la pretemporada. El primer partit a casa serà en la segona jornada, el 29 d’octubre contra el CH Mataró.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.