Joel Sànchez conquista l'or al campionat estatal de billar

El cerdanyolenc s'ha classificat així a l'europeu del 2027

El cerdanyolenc Joel Sànchez Gallego membre del club Foment Cultural i Artístic de Molins de Rei s'ha proclamat campió estatal en el XX Campionat d'Espanya de billar en format "5 quilles". En aquesta modalitat l'objectiu no és només tocar les boles, sinó fer caure unes les quilles situades en creu al mig del tapís. 

Aquesta victòria a Madrid suposa la classificació pel campionat europeu, que se celebrarà l'any 2027. Amb només 22 anys Sànchez s'ha fet amb l'or nacional entre 40 jugadors classificats. "Estic molt content, hi ha molt de treball darrere i al dinal s'ha convertit en realitat", celebra Sànchez, tot i assegurar que el campionat va ser dur. 

Aquest ha estat el primer cop que el cerdanyolenc guanyava un campionat estatal en la categoria individual, tot i que en parella ja s'ha fet amb el títol de subcampió d'Europa amb l'ajuda del murcià Arturo D. Zotov

Sànchez va començar les seves passes en aquest esport al Club de Billar 2000 de Cerdanyola. Des del club local, l'han felicitat pel bon resultat i desitjat molta sort en el campionat europeu. 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.