Triomf d'exhibició del CB Cerdanyola a la presentació de la temporada
No hi ha millor sensació que guanyar al Guiera davant tota la teva gent al dia de la presentació del club. El CB Cerdanyola va sumar la seva segona victòria a Copa Catalunya davant el AESE (88-71) en un duel decidit aviat degut al bon encert exterior dels verds. Més de 300 persones, entre jugadors i pares, van arribar al Guiera a presenciar una brillant jornada de presentació.
L'equip que dirigeix Dani Zamora va mostrar la seva millor versió des de l'inici, després d'uns últims partits amb dubtes. El CB Cerdanyola va iniciar el matx liderant l'electrònic gràcies, en part, a la bona actuació de Víctor Medina que, amb 18 punts en 22 minuts (3/4 en triples), va ser el millor jugador del partit.
Sense pèrdues i amb bon ritme, els verds van moure millor que mai la pilota evitant que l'AESE es fiqués en partit. Xavi Pagès, Bernat Camarasa, Genís Tena i Oriol Salvany també van superar els 10 punts mostrant-se sòlids a pista davant l'intent de remuntada de l'equip rival, liderat per Emanuel Debarnot (17).
La segona victòria de la temporada davant més de 300 persones coloca als verds en una zona més tranquila en una Copa Catalunya més competida que mai. A la pròxima jornada, després d'un cap de setmana de descans, el CB Cerdanyola visitarà el camp del Gaudí.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
 
                             Subscriu-te al butlletí
Subscriu-te al butlletí Facebook
       Facebook Twitter
       Twitter Instagram
       Instagram WhatsApp
       WhatsApp Telegram
       Telegram