FOTOS | Jam a la plaça : swing i alegria davant l’Ajuntament

Ambient festiu i ball lliure durant la jam de Lindy Hop a la plaça Francesc Layret, amb l’església i l'Ajuntament de Cerdanyola al fons

Cada últim diumenge de mes, la plaça Abat Oliba de Cerdanyola del Vallès es transforma en una pista de ball a l’aire lliure, amb sessions de Lindy Hop per a tothom, amb DJ convidat i bon ambient. Aquest diumenge 25 de maig el ritme es va traslladar a la plaça Francesc Layret, just al costat, per la coincidència amb el Cerdanyola Market. Va ser la mateixa trobada oberta de sempre, convindant a tothom a moure els peus al ritme del swing, amb el DJ Marc Heymann i l’església de Cerdanyola al fons. 

El Lindy Hop és un estil de ball que va néixer als anys vint i es va popularitzar a Nova York. A Cerdanyola, ha tornat amb força de la mà de l'Associació de swing de Cerdanyola del Vallès, cerdanyolalindyhoppers@gmail.com.