FOTOS | Els patis de Cerdanyola estan oficialment oberts

Desenes d'infants s'ho han passat d'allò més bé amb els jocs d'aigua i les manualitats de la festa inaugural

Quan s’acaba l’escola, els patis no tanquen: es converteixen en places on jugar a futbol i fer activitats lluny del trànsit. Cerdanyola ha inaugurat aquest darrer divendres 26 de juny la temporada estival del programa Patis Oberts, una iniciativa municipal que obre els patis escolars durant les vacances perquè infants i famílies disposin d’espais de joc, trobada i lleure educatiu als barris.

La jornada inaugural al pati de l'Escola Sant Martí ha estat tota una festa infantil, amb espais creatius per fer xapes i polseres, i una gran varietat de jocs d'aigua per refrescar-se. Desenes de famílies han acompanyat els seus infants en la que s'ha presentat com la primera de moltes tardes de lleure estiuenc.